COMMUNICATION STUDENT !

 

Tak sangka, sekejap masa berlalu, tiga tahun sudah di Universiti Putra Malaysia, which is kalau orang tanya aku ambil kursus apa, akan terkejut adanya Bacelor Komunikasi di UPM? hahaha..its just not only an agri uni yaa guyss.. B.comm a.k.a mass comm also offer in UPM…So, back to main topic, aku hanya nak kongsi momen-momen indahh di UPM ni. Indahlah bagi aku. As aku study communication, benda best yang boleh cakap ialah kau dapat jumpa orang ramai yang baru, lama dan tak kenal nak kenal pon boleh buat, apatah lagi kalau majoring in journalism. Sebab? ada news yang kau boleh cover, hehhe..tapi kadang-kadang tak buat pon sebab overexcited jumpa orang, sampai terlupa..haha..

Jadi, di bawah ini, aku “hidangkan” orang yang aku jumpa sepanjang study kat UPM, yang rare sahaja aku share and ada gambarnya, yang lain tu ada je datang UPM, tapi itulah, ada sedikit “technical problem”, so here you are…

This slideshow requires JavaScript.

 

Leave a comment